Weekend

Kan inte säga annat än att jag haft en skitbra helg. Den har varit sjukt kul, och jag har umgåtts med så fina människor. Jag är på topp humör och livet leker! Haha nu tänkte jag lägga upp alla bilder som tagits. Men det kommer antagligen fler, för maja har tusen bilder på sin kamera så de laddar jag upp imorgon ;)

Sov hos maja inatt, mycket trevligt. Hon somnade halvtvå så jag smög runt i hennes lägenhet själv. Sedan idag på dagen så fixade vi oss, åkte hem till mig och lämnade min väska. Vi åkte sedan till Rådmansgatan, för att vi trodde att våra kära vänner skulle vara där. Men nej nej, då är de tydligen i Odenplan för att en av killarna bor där. Så då begav vi oss dit och hittade inte hem till honom, så vi sprang runt i 45 minuter och letade. Sedan kom vi iallfall hem till Jeppe där marius, robin, theo & ruben var. Alla rökte vattenpipa och tog det lugnt, vi såg tennis på tv för dem är intresserad av det.. Men det blev iallafall riktigt chill. Trevligt att träffa allihop och sedan kom även Aksel. Men jag och maja var tvugna att tagga därifrån runt halvåtta. Så jag var hemma för lite mer än en timma sedan.

Super långt inlägg, och uppdateringen blir antagligen inte jätte bra nu eftersom att det är sommarlov om 3 dagar. Så sjukt underbart och denna sommar kommer bli så lyckad!

Skriver inte mer idag. Godnatt på er.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0