<3

Din begravning var väldigt fin. Visst var jag lugn i början men sedan rann tårarna. Jag saknar dig, och tomheten är enorm. Jag ville att du skulle vara med om min 18-årsdag för du tyckte alltid att sådant var viktigt. Jag visste att du alltid skulle komma på sådana saker när du kunde. Varför försvann du?.. Du var inte menad att dö än. Vem ska nu liva upp alla på julen, påsken och ja alla högtider. Det finns så mycket jag ville säga men aldrig har sagt, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta oavsett vad. Jag tänker på dig och hoppas att du har det underbart i himlen, och en dag så kommer jag att hälsa på dig, jag lovar. Tack för alla år jag fick dela med dig, alla glada skratt och allting som du gett mig. Du hade en stolthet som ingen kan ta ifrån dig.  Jag sjöng himlen är oskyldigt blå för dig idag, den påminner mig om när jag var liten och umgicks med dig ute på landet, och den låten säger så mycket om känslor.. Saknaden svider. Du är en ängel nu, sov så gott för det är du värd. Vila i frid Bengt Hugo Andersson


Kommentarer
Postat av: Évi

Vila i frid...



Omg gumman... Du har mitt stöd <3

2010-05-12 @ 13:29:41
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0