Komformation över..

Sjukt alltså, ett halvår gick såå fort. Allt gick bra idag, och nu är det över. Känner mig ledsen över det, för det har varit så sjukt kul och det kommer verkligen att vara ett minne för livet. Det var soligt idag, tack gud för att vi fick det fina vädret, haha. Har dessutom hunnit med att vara hemma här och fikat med mormor, moster och ja ni vet det där. Sedan gick alla de hem så runt fyra gick jag ut och träffade maja. Vi hann med att göra rätt mycket saker.. Bråka med en människa, odenplan, shoppa. Sjukt ointressant, och tro mig jag vet. Mycket mysigt iaf. En trevlig avslutning på helgen.

Här kommer lite bilder på det jag fick idag efter konformationen & dessutom fick jag pengar, men det orkade jag inte fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0