Mycket i skolan..

Nyduschad och nu har jag även laddat in massa ny musik på min mobil, nästan hundra låtar. Toppen om jag får säga det själv, musik är mitt liv så det behövs! Tänker faktiskt inte sitta framför datorn längre än såhär, för jag måste packa ner idrottskläder och så. Imorgon är det sen dag och tråkiga lektioner. Har engelska redovisning denna vecka och jag är körd om det är imorgon. Inte kul, men men jag hoppas att det är på torsdag! Dessutom har vi grymt mycket nu de 2 sista veckorna, så det kommer antagligen bli plugg iaf någon dag..

Imorrn äre även konformation igen och jag och maja ska antagligen rulla därifrån innan mässan och träna. Det blir säkert toppen I think. Nu vill jag önska er alla godnatt & sov gott!


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: ååå tack!:D

2010-05-17 @ 21:47:07
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0