Rix Fm Festival

Hej på er!

Sitter just nu och plattar mitt hår. Ska träffa maja, sascha och kevin 10 över sex i zinken. Vi ska åka in till stan och gå på rix fm festival som antagligen alla ska på idag. Blir säkert super kul, ingen aning om hur länge vi är där och jag vet inte heller vad som händer senare ikväll. Vi kanske träffar någon eller något, aja vädret är sådär just nu.. Hoppas solen tittar fram igen! Dessutom hade vi frilutsdag idag och det gick rätt bra, men man kände sig så sjukt äcklig.. Jätte svettigt och så, och plus att jag fått 100 myggbet. Så hemskt, haha. Aja vi hörs när jag kommer hem lr något, om inte det blir försent. Ska upp tidigt imorgon.. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0