Fyfan, vidrigt väder.

Shit alltså, det har snöat hela dagen. Vad är det för fel på sverige? haha, nä men jag hatar vintern.. Får ångest, och dessutom blir det slask av det här och om det ska vara snö, ska den åtminstonde ligga kvar.

Har nyss duschat, jag känner mig som en människa igen, om man säger så.. Tränade en timme efter skolan, jag är lat och orkade inte mer. Jag är tröttare än igår, hur lyckas jag blir det liksom?! Aja nu ska jag tvinga padre min att göra mat snart, är sjuuukt hungrig. Puss sålänge, fler inlägg senare


haha charmiiig bild

Kommentarer
Postat av: Evi

Haha ja vädret... tar livet av mig!!?

Men du har inte lust att gymma lite senare och träffa mig innan då? (; <3

2010-11-09 @ 17:43:59
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0