11.55

Godmorgon people
Jag va alldeles för trött för att skriva igår, gick och la mig på direkten när jag kom hem. Träffade massa folk igår, en helt okej kväll, inte världens roligaste men så det blir det ibland. Finns inte så mycket att säga, alla som jag var med hade massa dricka, vi satt på ett dagis vid skinnaviksberget. Hade sjukt tur iallafall, jag och några andra gick ner till macdonald's sedan ringer en kompis och då har polisen kommit och tagit all deras dricka. Hahaha så otroligt synd, men eftersom att jag är duktig och knappt dricker så var det lugnt.

Men jag ska fixa mig och sådär strax, ska åka till farsta med mor min å några vänner till oss. Det blir nog kul, och ikväll ska jag träffa julia. Men mamma tjatar på mig nu, så jag måste gå. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0