180910

Godmorgon allesammans.. Jag kom faktiskt hem för en timme sedan. Ronya, paula och sara skulle till zinken och se en kompis match men det orkade inte lilla jag. Är så trött, vi kom hem fyra inatt, haha. Vi tillbringade hela kvällen/natten hos marcus. Han har seriöst världens finaste lägenhet, och dessutom är den enorm. Jag vill också ha hans lägenhet, är galet avundsjuk. Vi va självklart flera där, vi tjejer och åtta killar eller något tror jag. Galet trevlig kväll iallafall, med skönt folk.

Idag ska jag träffa anton, vad vi ska göra har jag ingen aning om, men han skulle ringa mig när han vaknar, vilket jag inte har en aning om när det blir. Jag antar att vi hörs lite senare, jag behöver piggna till ordentligt! Pussar


ronya & jag, vinter 2008/början av 2009

Kommentarer
Postat av: Lollo

titta in på min blogg http://ssvampis.blogg.se :)

2010-09-18 @ 13:03:25
URL: http://ssvampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0