LIVING IN A LONELY WORLD

Hej..
En sur jaqueline här, jag bråkade med min vidriga spanskalärare idag, jag vill absolut inte gå på spanska lektionerna mer men tyvärr så måste jag göra det ändå.. Hon är seriöst pantad i huvudet, svär åt elever och grejer. Herregud, inte okej. Så jag blev förbannad på henne och ja, vad finns det att säga? Hon kan dra åt skogen! Visst det är nog mitt fel antar jag, men hennes lektioner är så tråkiga och jag avskyr spanska. Ska snacka med mina lärare och med studierektorn, jag ser henne som ett stort problem.

Annars så var det en lugn dag, jag måste plugga strax. Matteprov imorgon och jag ska skriva rent min insändare som ska lämnas in i skolan. Jag skriver om sverigedemokraterna, om vilket korkat parti jag tycker att dem är. Sjukt att de kom in i riksdagen, förstår inte vad det är för fel på sveriges befolkning..



Glee Cast - Don't stop believin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0