Vagel i ögat

Har det just nu... Kan säga er att jag gråtit för att det gör så extremt jävla ont, helt sjukt. Vill typ dö helt seriöst, värre smärta finns nog inte. Upptäckte att jag hade ont imorse när jag vaknat, nu när jag kollar i spegeln har jag som en prick i ögonlocket, extremt äckligt... Buuhu!! Ajajaj det är synd om mig.

Men aa nu vet ni, haha. Idag har jag varit i skolan, rätt soft dag. Sen drog jag till min gamla skola, fixade lite grejer och sedan blev det hem och duscha osv. Sen drog jag ut och mötte alexandra, vi gick till långholmen och va med några andra. Rätt chill kväll sådär, åkt runt lite överallt. Ska sova snart och hoppas på att mitt öga är bättre imorgon, detta är hemskt. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0