Söndag igen

Hallå på er! Här efter några dagar, hihi. Jag mår ganska bra, dock är jag galet trött efter igår. Ska berätta kort om helgen. 

Fredag - Jag, Pontus, Ronya och några andra käkade middag hos Tessi för att fira att hon fyllde år, det va trevligt och god mat. Sedan åkte vi till söder och det hände absolut ingenting så jag kom hem typ tolv.

Igår - Degade jag hemma hela dagen, drog ut vid sju och åt med Anton, Joar och Fred. Sedan blev det bestämt att vi tydligen skulle på fest så jag åkte hem och hämtade och fixade lite saker. Ronya och pontus kom hit, sen bar det av mot Felix där vi dansade för fullt till Mange bjuder, hahaha. Sedan drog vi hem till tjejen som hade fest, de va en galet lyckad kväll iallfall. Kom hem vid två tiden inatt med Anton som sov här. 

Han gick för några timmar sedan och jag har försökt och plugga, går sådär men är så illa tvungen när det här måste vara inlämnat på tisdag. Historia kan va kul, men just nu.. Vill jag inte ha mer plugg, lov om 3 ynka dagar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0