Låtar:


Filosof - Du är allt för mig


Filosof - Håll min hand


Zin Kim ft Filosof - Behöver dig


Omega ft. Fonky Fresh - Nathalie


Ticko - Du är


Hampus - Älskling


Denbo - Alla dagar jag var din


Denbo ft. Sebastian Krantz - Inget kan bli som förut


Söder - Min lilla prinsessa


Söder - Kärleksbekräftelse


Söder - Du snurrar min värld


Zin Kim - Bästa vän


Zin Kim - Vill inte, kan inte mera


Zin Kim - Tankar om dig


Danish ft. Faramin - Vill ha dig här


Danish - Le igen


Medina - Sagoland


Danish - Allting löser sig


Fonky Fresh - Tänk alla gånger


Fonky Fresh - Bara för dig


Fonky Fresh - Din blick


Contra & Hemp - Bara för stunden


Samzon ft. Danish - Hur det än känns

Filosof  & Zin Kim - Minns du


Fonky Fresh & Frida Fröjd - Tack för tiden


Stor ft. Danjah & Adam Tensta - Stockholmsnatt


Block 44 - En ängel


Block 44 - Kärleks bekräftelsen


Aleks ft. Gurmo - Va dig själv


Näääk - Maskrosbarn


Jacco - Vår betong


Kartellen ft. Jacco - Programrebeller


HighWon - Från hjärtat


Nabil - Inte värd mina tårar


Sober - Förlåt mig


Heshows - Se dig le


AKIM ft. Amanda - Förlåt baby


Sofijah ft. Oliva - Släpp mig fri


Ison & Fille ft. Stor och Aleks - Stationen


Stor - Lilla shorty


Aleks - Andra porten


Block 44 - Identitet iskall


Petter ft. ADL - Rostig kärlek


RMK - Äkta kärlek


RMK - Den sanna kärleken


RMK - Inga tårar på min kind

Min kompis bad mig lägga upp svensk hiphop, så varför inte? De flesta vet att jag älskar det! Finns självklart tusen fler låtar/artister som jag tycker om, hehe. Lyssna och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0