There's a dream in my soul.

Ronya gick nyyyss.. Idag har jag och hon gått promenad och varit med pontus. Mysigt, bättre än att sitta hemma och tänka på att det är söndag och att det är skola imorgon. Men allahjärtansdag, vilket grej va? Haha rätt överskattat egentligen, men det är ju mysigt och ha någon. Jag har min pojkvän, hihi. Borde nog plugga, för om jag får göra mitt prov som jag missade förra veckan imorgon så är jag körd, men ska smöra så jag kan få det gjort på onsdag istället. Busigt värre, aja nu ska jag typ.. Kolla wallander, men det är reklam! CIAO



Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: ronya

älskar dig också ♥♥♥♥

2011-02-13 @ 23:10:25
URL: http://adorejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0