....

Det är lätt att skriva ner ord, tro mig. Efter alla tårar och sådant vi gått igenom nu, under det halvåret vi känt varandra. Det är otroligt hur en person kan påverka en så mycket i verkliga livet. Att gå för snabbt fram kanske inte var så bra spelat av mig, jag borde ha väntat och gett oss mer tid i somras. Jag vill ha dig, finnas för dig och stötta dig in i det sista. Nu vill jag kämpa för det här, det är viktigt för mig och jag vet att det är värt det. Du anar inte hur mycket du betyder för mig.Alla tårar jag har fällt, den rädslan att förlora dig, det är den värsta tanken. För det har jag aldrig velat, trots att jag fått det att låta som det. Mina känslor bara flödar nu, och jag vet exakt vad jag vill. Men osäkerheten på om du känner samma sak, vilket jag verkligen vill tro. Även om du nu berättat för mig vad du känner, så kan jag inte låta bli att oroa mig. En sak är säker: Jag älskar dig och jag är beredd att satsa nu, en andra gång, att ge oss en andra chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0