Helgen


Fredags - Utekväll med massa folk, sen åkte vi hem till jesper i odenplan en stund, rökte vattenpipa och lite sådant. Sedan sov jag hos ronya, vi somnade redan klockan två, grymt or what!

Igår - Så vaknade vi, jag gick hem för att äta och göra mig iordning. Sedan träffade jag ronya, vi lämnade mina grejer hos henne och sedan gick vi och åt. Sedan blev det en sväng ut till högdalen för att hämta våran dricka. Tillbaka in till söder, vi mötte upp några andra. Gick till zinken för att röka vattenpipa, osv. Seeen så kom polisen, hahah och tog våran dricka, hällde ut allting och ja. Självklart blev jag sur efter att ha slösat 200 jävla spänn på ingenting. Allt som hände igår alltså, vi lyckades med att träffa/ få tillsägelser av polisen, lugna gatan, ordnings och säkerhetsvakter. Helt sjukt, på en enda kväll! Aja efter en knasig kväll kom vi hem till ronya runt två. Meningen var liksom att vi skulle på fest men allting blev sååå fucked up och det hände liksom saker, men det fick vi reda på lite försent. Aja nu ska jag nog ta och plugga en stund. Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0