Wierd

Känns ganska konstigt faktiskt. Att om 5 månader står jag där utan min klass, 9B som vi varit under alla år. Jag kommer sakna alla så sjukt mycket, trots att jag ibland velat slå ihjäl alla så är det ändå där jag alltid funnit tryggheten. Oavsett tid på dygnet, att man kan komma på en måndagsmorgon på världens sämsta humör, någon säger något och man börjar genast le och skratta igen. Det kommer bli svårt att lämna alla, trots att det är folk som jag verkligen avskyr. Men allt vi gjort tillsammans, alla bråk, skratt och tårar. Rädslan att lämna den tryggheten är riktig jobbig, även om jag tycker att det ska bli sjukt kul att komma till gymnasiet, där allting är helt nytt. Men de närmaste vännerna som jag har nu, de flesta är killar faktiskt. Men några tjejer också såklart, jag ska se till att ha kvar kontakten med er i gymnasiet. Jag älskar er alla så sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0