SOMMARLOV

Å där gick man ut nian, galet nice. Nu väntar 2 månaders ledighet, bara att jag kommer sakna alla sjukt mycket såklart. Det va sorligt som satan idag, men det blev en riktigt grym skolavslutning. Jag fick stependium å grejer, stolt tjej hihi. Det är jobbigt att veta att jag inte kommer gå i samma klass som mina fina vänner längre, tryggheten är liksom borta. Men efter sommaren väntar gymnasiet, och då blir det typ spännande!!

Ikväll blir det middag ute med några i min klass, sen långholmen med hela världen. Det ska firas att jag äntligen gått ut nian! Det är världens bästa väder och en perfekt dag, förutom att det är galet svettigt. Haha aja nu ska jag fixa mig pussss



Tack alla nior för dessa år! Ni är underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0