Dag 6 – Typ av killar jag faller för:

Åh herregud, finns så himla mycket att skriva. Men jag som är tjej kräver ganska mycket, får många gånger höra att jag är sjukt utseendefixerad, vilket är sant. Killen SKA se bra ut, vara charmig, ha humor och alltid finnas där. Men framförallt vara snäll och stå vid ens sida oavsett. Men jag dras ofta till brunetter, det är så galet snyggt. Dessutom är inte en felfri kropp helt fel heller, ryggmuskler och sådant som alla älskar, haha.

Men framförallt charm, det är något jag faller pladdask för. Killen kan komma där med ett leende och ha den personligheten och jag blir kär direkt, vem gillar inte killar som är självsäkra av sig? Det finns tusen saker jag skulle kunna rabbla upp, men ja... Skriver endast lite av det. Så nu vet ni det också!


Snyggaste killen på denna planet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0