Dag 3: (Tre) av de viktigaste personerna i mitt liv.


Jag gjorde om den lite för kan inte säga en liksom, för det finns 3 personer som jag verkligen behöver mer än allt annat, mina 3 absoluta bästavänner som alltid finns där för mig. Inga ord kan beskriva hur tacksam jag är över deras vänskap, alla gånger de stöttat mig och sagt att allting kommer ordna sig. Dessutom har vi haft så sjukligt kul, det är liksom de som känner mig bäst. De vet precis hur jag är inom mig, som utanpå. No words kan beskriva hur mycket jag älskar er. Jag tackar gud för att jag faktiskt har lärt känna de bästa människorna i världen, ni som alltid kan göra mig på humör när jag är ledsen eller när allting känns hopplöst. Alla minnen, galna fester, bråk, tårar och glädje. En vänskap som jag aldrig vill ska försvinna, kan verkligen tänka mig att vi fortfarande är vänner om 10 år. Då vi kommer sitta och prata om gamla tider, om alla sjuka saker som vi har gjort. Jag kommer alltid att stå här med öppna armar, finnas där för er när ingen annan gör det, jag lovar. Alla människor har dock sina brister, jag kanske inte gjort de smartaste valen men trots det har jag kvar er. Tack för allt! Ni är bäst.



Kommentarer
Postat av: Pontus

Nawww det va de sötaste inlägget någonsin!!! Älskar dig också! PUss puss ! :D

2011-11-10 @ 23:32:57
URL: http://stylees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0