Saturday

Godmorgon! Vaknade för någon timme sedan. Somnade redan 12 igår så de va sjukt skönt, känner mig rätt pigg och och utvilad idag. Ska ta ett bad snart hade jag tänkt, ska sedan lägga ner lite saker och sådär. Som jag sa igår så ska jag fira min kära vän Freddy ikväll ute på landet vilket ska bli trevligt. Ronya och Pontus ska med så jag är inte forever alone iallafall, känner folk som kommer vara där men aa.. Lika bra att ha en trygghet med sig, hehe. Ska även träffa Josefine en stund idag, hon har ju flyttat till Sollefteå så vi kan typ aldrig ses förutom när hon är i stockholm. Men jag ska upp till henne på höstlovet, whoop whoop! Ska bli galet kul iallafall, saknar mitt mongo till kompis. PUSS sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0