Lördag bror

Hallå där! Vad gjorde jag igår? Ingenting, träffade Anna en stund efter skolan. Sedan gick jag och tränade, va helt slut när jag kom hem så va bara hemma igår och låg i soffan typ, haha. 

Gick upp tio imorse och gick ner och gymmade lite över en timme. Har inte gjort så mycket nu, duschat, ätit och kollat på Livet enligt Rosa. Gryym serie ju, barndomsminnen typ. 

Får se hur jag gör ikväll, fest hos någon brud och ska dit med några men nja.. Är inte så jättetaggad, men kanske blir det senare. Vet inte om jag ska med eller inte, så annars chillar jag hemma och kollar Melodifestivalen. Haha så gay men världens bästa Ulrik Munther är med idag så lite värt ändå. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0