Tränat

Det blev en timme och 20 minuter tillsammans med Ronya. Ganska lång tid med tanke på att jag inte tränat på ett år. Men det blev mjukstart och jag sprang på band i en halvtimme och ja sedan blev det lite mag och armövningar. Är trots det heeelt slut i kroppen, behöver verkligen komma igång och jag är som sagt taggad på det. Kommer ha så snygg kropp om bara ett par månader!! 

Resultat är alltid sjukt kul, så nu blir det att försöka dra förbi gymmet 3-4 gånger i veckan. Det får mig att må bättre och jag känner mig lugnare, gymmade för typ två år sedan men det va så tråkigt. Nu har jag ju mina kära vänner och då blir allt roligare och man blir mer taggad.

Imorgon är det fredag! Lite planer har jag, ska se om jag ska träna då också, wehooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0