Nytt år, nya möjligheter

Jadå var det 2012. Idag mår jag sisådär asså, sjukt ont i huvudet och mår äckligt illa. Men det är något man får räkna med, haha. Fin kväll igår, festen vi va på spårade totalt och innan klockan ens va tio så fick vi springa för livet frå snuten. Sedan hade vi ingen aning om var vi skulle, men det slutade med att jag, julia och melinda drog hem till felix. Där var det dock sjukt kul och vi dansade och allt sånt. När klockan slog 12 stod vi på balkongen och skrek och önskade alla gott nytt år! Kom hem runt halvfyra inatt och somnade dirr.

Varenda människa ligger väl hemma idag och är skitbakis, haha inklusive jag. Vet inte riktigt hur jag orkat ta mig upp, men på något sätt så lyckades jag iallafall. Ska bara ta det dödslugnt idag, är död. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0