Att glömma är lättare sagt än gjort

Hej -.-

Jag mår skit nu, snuvig, ont i halsen och seg i hela kroppen.. Blir nog inget landet imorgon ioförsig så hatar jag att åka dit men vill fortfarande träffa farmor & farfar. Men det kommer nog inte gå. Är iallafall nöjd med mina julklappar, har fått 1550 kr, en söt klänning, strumpbyxor & mina nya efterlängtade röda kosshörlurar. Plus de som jag berättade om i det förra inlägget. Dessutom kommer jag ju att få något av dem också, så det glädjer jag ju mig åt. Ska gå och lägga mig snart, och imorgon tänker jag knarka alvedon, halstabletter och äta massa frukt och sådant, för jag vägrar att vara sjuk nästa vecka! Då jag ska träffa några innan jag taggar till Spanien.. Orkar inte skriva mer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0