Can you meet me halfway

Hallå hallå :) Kom hem för någon timme sedan.. Fick tillbaka mitt matteprov idag och jag fick G+ Åååh jag är så nöjd ! för jag är definitivt inte bra på matte. Planerna för ikväll.. Hm, vi ska ju ha lite middag här och då kommer min barndoms kompis hit, sedan taggar vi säkert ut senare.

Annars har jag tänkt på en sak, hur mycket man behöver sina vänner under vissa tider. Jag har liksom rätt många som bryr sig och så, men samtidigt känner jag att jag på något sätt behöver nya. Klart att jag tar vara på det jag har, eftersom att de är det finaste jag har.. Men ah ni förstår säkert vad jag menar, det är liksom en tanke som jag har. Ibland känner man sig ju bara.. Aa jag vet inte. Men liksom utan sina närmsta vore man ju inget..


Guud vad jag älskar den där låten!

''Can you meet me halfway, right at the boarderline
that's where I'm gonna wait, for you. I'll be lookin
out night n'day. Took my heart to the limit and
this is where I stay.''


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0