Du är ett kryp, ligg lågt

HEJHEEEJ :) Jag är skitglad för att jag taggar till spanien snart och för att det är nyår på torsdag. Idag var jag med Nathalie i stan, och jag köpte iallafall mjukisbyxor, 2 bh-ar, trosor, en tjocktröja, en tunika och en t-shirt. Är väldigt nöjd med mina inköp. Men det gick ioförsig på 700 kr men vem bryr sig? Nu på kvällen har jag varit ute med sascha och robin.

Måste lägga mig tidigt för att jag ska till landet imorgon fast bara över dagen så kommer hem på kvällen igen. Får min försenade julklapp eftersom att jag var sjuk i fredags och inte kunde åka dit. Jaja här sitter jag och snackar en massa, hörs kanske senare eller imorgon. PUUUUSSAR


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Pusss sötis <3

2009-12-30 @ 02:00:41
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0