Du har gjort mig så mycket starkare







Trots att vi bråkar, så finns lågan där. Du är den som står närmast mig här. Ingen på jorden kan ta din plats, du kommer alltid att vara min skatt. Ingenting kan skilja oss åt, Hand i hand till livets slut, låt vänskapen mellan oss aldrig ta slut. Allt kommer ordna sig med tiden, men du vet att för mig är du hela livet!


Älsklingen min.. Det finns ingen ingen ingen som du! Allt du gjort för mig, att du alltid stått kvar vid min sida. Det betyder världen för mig, jag vill aldrig förlora dig. För du är verkligen min allra bästavän, den som står mig närmast i livet, och jag kommer alltid att kämpa för oss, även om vi kommer att bråka. Så vet vi båda att det kommer att lösa sig, och bråk gör vänskapen bara starkare. Jag älskar dig Anna Friström Wevill, du är det bästa som finns. Systar håller ihop, det är precis som du och jag. Jag lämnar dig aldrig gumman, allt för dig


Hihi .. Låten :$ du vet ju såklart vilken det är
''Cause it's true, I'm nothing without you''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0