Jag skulle ge dig allting som du pekar på

Tjatja !

Hihi, jag är lycklig. Får G i spanska trots allt, känns faktiskt bra. Dessutom så har vi haft en vikarie som lärare nu några veckor och han tyckte att jag låg på VG nivå så jag har det i musik enligt honom :o men tyvärr är det inte han som sätter betygen -.- Annars var det en rätt lugn dag, vi fortsatte och kollade på Titanic under engelska lektionen, så himla skönt. Annars så är jag helt sjukt trött, ikväll ska jag nog sova rätt tidigt, för att vara pigg imorgon.. Älskade fredag alltså! Vi har inga mer prov eller läxor, och det är toppen. Men iallafall så hörs vi senare för lilla jag är lat och orkar inte skriva mer :*

Puss

Kommentarer
Postat av: Freddy

Man gratulerar;) fortsätt så XD pöss

2009-12-10 @ 19:29:51
Postat av: Hell's Bitches - The "Naked" Truth'

GRATTIs

2009-12-10 @ 20:03:51
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: jaqueline

SV:

haha man tackar ;)

2009-12-10 @ 20:24:21
Postat av: anna panna

woho!!!! vi fick G jaqueline :D

2009-12-10 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0