Lov lov looov !

Jaaa ! Fyfan va skönt alltså. Fick betygen idag och självklart blev jag grymt onöjd.. Hade ett VG i hemkunskap och i spanska ig.. Fick hem något jävla papper där de står vad jag måste göra för att uppnå G. Men det kommer jag absolut inte göra nu på lovet. Fick iaf G i resten och hade förväntat mig bättre i vissa ämnen. Men min lärare sa att jag kommer uppnå bättre betyg i so & svenska..

Efter skolan sa jag hejdå till alla, och helt seriöst så kommer jag självklart sakna de flesta grymt mkt. Vissa kommer man ju inte träffa på hela lovet. Sedan gick jag, maja, melinda, anna, hannah & agnes och köpte pizza och gick hem t hannah. Mysigt faktiskt, skönt att bara vara med några jag inte brukar umgås sådär mkt med tillsammans.. Kom hem alldeles nyss och nu ska jag duscha, och fixa mig lite.. Sedan ska jag nog ut och träffa sascha & maja, blir säkert fler. Så vi hörs i kväll någon gång ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0