Önskar att det vore du&jag igen

Hej!.. Kom nyss hem gick ut och mötte sascha vid kvart över åtta. Sedan gick vi till muk och träffade på niklas, fred, jonte, joar, john & kevin m.m. Sedan gick vi därifrån och va bara ute lite, snackade och så. Inte en enda tjej av det jag brukar umgås med var där, så då får man hålla sig till killarna, haha. Sen hände det inte så mycker mer.

Jag är sjukt trött och ja jag vet inte, känner mig smått orolig för alla just nu, fråga mig inte varför. Men de här året har varit så fuckat, 2009 har verkligen inte varit mitt eller någon annans år verkar det som (?) Grej på grej har hänt och man vet inte hur man ska kunna hjälpa till ibland.. Det känns rentutav sagt förjävligt. Så vill jag inte ha det, så jag ser fram emot nästa år mer än någonsin. Då ska jag verkligen lägga ner all tid på skolan, och ta vara på det lilla jag har, men det som är så otroligt viktigt för mig.

Men vi hörs imorgon, sovdags snart.. Godnatt



Tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0