Sammanfattning av 2009

Har inget att göra, och jag vet att ingen läser sånt här men.. Varför inte?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha hm.. Gjorde jag säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, ja det gjorde jag
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Eh.. nej?
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tack och lov för det!
5. Vilka länder besökte du?
Grekland, sedan har jag bara varit i Sverige
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Hm.. Kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
23 februari & 9 augusti men även framförallt hela sommaren
8. Vad var din största framgång 2009?
What?
9. Största misstaget?
Många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ja, både och
11. Bästa köpet?
Kläder (?)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat tror jag, tjockis :p
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja absolut..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?!
Halo m Beyonce, Sexy bitch/chick m Akon och David Guetta, & Put Your Hands Up For Detroit (HAHA)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen tror jag faktiskt ;o
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hållt fast vid vissa saker..
17. Vad önskar du att du gjort mindre
Mycket
18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor&morfar men jag blev sjuk
19. Blev du kär i år?
Yes.. 2 gånger
20. Hur många one night stands?
HAHA! inga? :o
21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill (reprisen), Oskyldigt dömd och lite andra
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja det gör jag..
23. Bästa boken du läste i år?
Alla Twilightböckerna
24. Största musikaliska upptäckten?
Beyonce ;o
25. Något du önskade dig och fick?
Adidaströja, mjukisdress & hörlurar
26. Något du önskade dig men inte fick?
.. Ja vene
27. Årets bästa film?
New Moon & Avatar
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va med mina föräldrar och fika, fick presenter typ..?
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja vet inte.. Finns det nog
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mig själv.. (?)
31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!
32. Vem saknade du?
Tar inte upp de här

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nice lista :D

2009-12-28 @ 18:01:23
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hehe, ja det är den ;D

2009-12-28 @ 21:33:38
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0