All I need is one more day witih you

God eftermdidag.. Yes så kan jag säga, gick upp kvart över tolv och har inte gjort så mycket, jag har duschat och lyssnat på musik. Julia kommer hit snart och vid halvfem ska vi möta upp maja, edvin och pontus. Jag ska sova hos maja ikväll, så de blir nice. Så det blir dålig uppdatering nu, skriver imorgon när jag kommer hem. Nu har hela lovet snart gått också, och de här har varit det sämsta lovet någonsin. Slösat bort det på ingenting, och nu måste man gå i skolan i hela sex veckor till -.- Men sedan är det jullov, och jag hoppas det blir bättre än förra årets iallafall. Haha ja, det är patetiskt men alla mina lov blir alltid såå konstiga, händer alltid en massa innan som gör att jag är fett nere HELA LOVEN! Det är ganska sjukt om man säger så. Nej nu ska jag inte babbla om det, men vi hörs som sagt.. Imorgon eller kanske om en stund. Kyssar & GLAD HALLOWEEN ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0