Att jag är speciell var det bara nåt du sa?

Godmorgon. Sorry att jag inte skrev igår men jag kollade på film och sedan gick jag och la mig. Idag ska jag, mamma och våra kompisar på museum. Haha lite smått kul, vi ska se TITANIC UTSTÄLLNINGEN och det är något jag varit intresserad av en längre tid. Efteråt så ska vi gå och äta lunch.. Senare ikväll ska jag träffa julia, och vi får väl se vad vi hittar på för kul..

Har så förbannat ont i ryggen fortfarande, det drabbar mig på nätterna när jag ska sova. Så otroligt jobbigt, och jag orkar liksom inte göra någonting. Men jag ska knarka ipren och smörja in mig med zom och då blir det sakta med säkert bättre hoppas jag.. Nu går det inte att ladda upp bilder heller -.-' aja fixar det senare. Vi hörs när jag kommer hem, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0