Du kommer aldrig tillbaka

Det var en ganska konstig dag.. Började med att jag loggade in på facebook imorse, och fick då reda på att en kille som hette jesper gått bort.. Helt sjukt, även om jag inte kände honom så känner jag en otroligt stor sorg och jag tycker så himla synd om alla som kände honom. Han verkade vara en sån älskad & bra person. Vissa av mina bekanta/kompisar kände honom, och många gick även i samma skola som honom..  Vila I frid <3!

Trots det så var det iaf inget spec i skolan, vi hade skoljogg men jag gick.. Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen, nyser och är lite snorig. Inte bra, för jag villl verkligen göra so-provet på fredag. Förlåt att jag skrev varken igår kväll eller imorse, men gick och la mig tidigt och jag var så hilma trött imorse.. Men vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0