Vad ska jag säga, allting blir svart

Dålig uppdatering men jag kom inte hem förrän två och då var mamma skit förbannad på mig för att jag tydligen råkade komma hem en timme försent. Dessutom så var jag otroligt trött och orkade inte göra något annat än att gå och tvätta bort sminket och sedan gå och lägga mig.


Igår så kom iallafall Jenniefer hem till mig, och sedan gick vi ut runt åtta och åkte till mariatorget för att hon skulle köpa energidryck men hon ångrade sig och köpte tuggummi istället. Sedan åkte vi till medis och mötte maja och sen gick vi till lidl där vi träffade sascha, robin & marius. De köpte en back med energidrycker och det var säkert över 30 st! Sedan gick vi och hyrde en skräckfilm och sen gick vi hem till robin. Sedan gick jag, sascha o jennie därifrån efter någon kvart och mötte upp nicklas. Sedan gick vi hem till robin & såg Forrest Gump istället för skräckfilmen för att alla bangade ur, haha. Den är faktiskt väldigt söt så har man inte sett den så råder jag er att göra det!

Skriver mer senare, för mamma behöver datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0