I'M OVERBOARD AND I NEED YOUR LOVE

God eftermiddag..
Trött dag i skolan, jag skolkade spanskan och följde med Berzi och träffade freddy, det var mycket trevligt. Jag saknar alltid honom så mycket, vi ses inte ofta även fast han är min bästavän. Skulle inte klara mig utan den människan, han betyder mer än något annat! Just so you know liksom, haha.

Somnade sent igår kväll, vilket jag sa att jag inte skulle göra.. Så jag var så otroligt trött imorse när jag skulle upp. Men jag fick iallafall sluta en timme tidigare och det var så skönt. Men nu måste jag göra lite annat. Vi hörs ikväll


Overboard - Justin Bieber Feat. Jessica Jarrell

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min lilla Justin Bieber tjej. Du är så gullig <3

2010-10-11 @ 19:20:08
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0