Ny header på G

Om några dagar så, jag har fixat en nu. Men oteknisk när det gäller bloggar som jag är så vet jag inte hur man får in den på bloggen osv, massa konstiga koder och blabla så anna ska antagligen hjälpa mig bara för att hon är så snäll.

Har gjort min labbrapport idag iallafall, blev inget fysikpluggande. Tar tag i det imorgon istället, vilket blir kul, not. Annars så känner jag mig rätt glad, fast nä.. Det är söndag, ångest dag som ni alla vet. Buuhuu, äsch nu ska jag inte klaga. Lov om endast en vecka, jamen det blir toppen! Nej nu ska jag strax sätta mig framför tv'n och se Beck filmen Skarpt Läge, it's gonna be awesome. Så inget mer bloggande idag nej, och juste. Jag ska bli bättre på att fota och sådant, lägger upp bilder som ni sett förut, vilket inte är kul.. Jaja godnatt och sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-25 @ 20:32:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0