Pluggat so..

Slutade fyra idag, segt på en måndag. Annars rullar allt på, har pluggat lite so iallafall. Prov i första världskriget på onsdag, inte en aning om det kommer gå. Antagligen helt okej hoppas jag. Har inte lärt mig mycket i skolan, så får väl läsa ikapp det mesta hemma. Hade dessutom NATIONELLA i spanska idag, jag dog halvt. Det gick helt okej men svårt var det iallafall, haha. Usch på skolan säger jag bara, i don't like this shit.

Men det positiva är att jag börjar klockan ett imorgon, två lektioner har jag också, riktigt onödigt men varför klaga när jag får sova fram till tio. Underbart, ohja! Aja ska klicka runt lite på facebook. Vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0