Trött, irriterad, uttråkad och sur

Jag är död, och plus att jag är arg, ig varning i spanska igen, även om jag vet att det är mitt fel. Men vad gör man när man tycker det är otroligt tråkigt och verkligen inte vill vara på lektionerna?, men jag blir tvingad till det. Måste jobba upp det, eftersom att det är gymnasieval snart. Men jag är kass i skolan och hatar att plugga, om jag kunde skulle jag seriöst sluta skolan NU. Men det funkar inte, och det vet jag. Fick omdömen idag, har antagligen sänkt mig i musik, jippe liksom. Men har G i alla ämnen utom spanska, så tur är väl det antar jag..

Den här dagen är seg. hatar tråkiga fredagar, och det gör mig på ännu sämre humör, vill göra något ikväll men jag vet inte vad. Asså åh, hatar allting för tillfället, haha vi hörs senare -.-


Spanien i somras, ge mig sol&värme!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du vara så smal?

2010-10-24 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0