Lycklig

Gårdagen var sjukt lyckad, firade mig under kvällen med alla mina kära vänner. Helt underbart, vi satt på långholmen och grillade, åt jordgubbar och drack. Otroligt mysigt, sedan kom det fler och fler så ett tag var vi väl runt 30 pers. Sedan så försvann typ alla, hah så jag, tessi, ronya, sara och några av mina kära killkompisar spelade fotboll på en fet fotbollsplan som ligger på långholmen, sjukt kul. Sedan påväg därifrån åkte bollen ner i vattnet så jesper näckade, hahahaha! HAN ÄR SJUK I HUVUDET! Kom hem vid halvtre och somnade på en gång, sköönt. 

Idag ska jag få min stora present, vad det nu kan vara.. Sedan kommer farmor & farfar hit vid halvtre, trevligt. Nu ska jag gå. Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0