Dagen efter

Haha min jul sög apa, visst fick fina grejer och så. Men hade så sjukt ont i magen hela dagen och kunde knappt äta igår kväll. Sedan hände det lite saker på kvällen som va asjobbiga, haha. Aja nog om det, fick iallafall min DIFtröja som jag tjatat om aslänge. Pengar till mitt säsongskort i fotbollen, så ska köpa det på måndag. Sååå taggad inför nästa år och allsvenskan, wehooo. 

Ska åka till landet nu över dagen och träffa farmor och farfar, äta och så.. Hem till kvällen igen och imorgon börjar mellandagsrean! JAG DÖR. Ska shoppa en massa. 

Va uppe till halvfyra imorse, låg framför facebook och smsade i typ två timmar. Redan vänt så sjukt mycket på dygnet, hehe. Dessutom är det nyår om 6 dagar, sjukt TAGGAD. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0