I don't know where I stand with you. And I don't know what I mean to you. All I know is every time I think of you, I want to be with you.

Rubriken, hehehe. True shit!

Hade ju som sagt mitt prov idag, vet inte hur det gick helt ärligt. Svårt som satan va det och aa.. Blir skitglad om jag får ett E helt ärligt, jag som klagat på att proven va svåra i nian. Ingenting jämfört med detta är ju det första jag kan ta och dela med mig av, haha. 

Sovit heladan, va så sjukt trött när jag kom hem från skolan. Ska försöka börja med mitt historia arbete nu som måste vara klart och inlämnat på tisdag, har för mycket grejer och hålla reda på. Jag kommer typ gå sönder.. Blir nog en uppsats om Elisabeth den första av England, bara så ni vet liksom. Måste plugga nu! TJO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0