I'm the type of person who purposely puts a status with a quote explaining exactly how I feel about you.

Varit så sjukt lugna helger på sista tiden, rätt skönt faktiskt. Men på lovet ska jag fuuucka ur, haha är stört taggad inför det! En så länge ska jag på halloween fest och klä ut mig och shit, kommer bli askul!

Ikväll va vi några hemma hos kevin och såg The Strangers, äcklig film med tanke på att en del saker i den är sanning.. Jag har liksom en tendens att tro för mycket på spöken och sådant, konstiga ljud... Hahaha töntigt egentligen. Tänkte iallafall ladda ner lite soft musik nu och sedan ska jag sova. Åh det ska bli så nice med match imorgon! Längesen nu, sist va liksom i juni.. Taggaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0