Det kommer alltid att vara vi två

Blogg.se var skitsegt imorse så jag kunde inte blogga. Vaknade halv elva, och satt lite vid datorn och sedan tog jag ett bad, åt lunch och kollade på film. Annars har jag inte gjort så mycket mer, kunde inte sova så jag somnade vid ett.. Inte speciellt bra, men iallafall. Imorgon ska jag till skolan, för vi får våra hemprov i hemkunskap och jag pallar inte missa det. Dessutom ska jag ha någon middag här på kvällen och jag tänker inte sitta hemma på en fredag. Är fortfarande sjukt trött, förstår inte varför. Men jag kommer väl att bli pigg någon gång, men vi hörs senare. Pussar


Kolla datumet .. Shit va längesen :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw sötnowsar<3

2009-12-07 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0