Du är det finaste jag vet

Hej sötnosar ;)

Jag har gjort klart hemkunskapsprovet, det tog hela 3 timmar ! Så sjukt mycket att skriva, det var sex sidor och man räknar ihop allt som allt, med a, b & c frågor så var det över 100 st. Dessutom fick jag reda på att om jag inte gör omprovet i spanska så kommer jag att få ig.. Oups, inte bra .. Men jag får lösa det på något sätt tills på torsdag. Annars var dagen rätt skön och vi ser Titanic på engelskan och alla sitter och dreglar över Leonardo Dicaprio, men han är grymt snygg så det är inte så konstigt (a) Händer inte så mkt mer ikväll, jag ska försöka läsa igenom spanskan vilket jag säkert inte kommer att palla -.- för att det är så äckligt tråååkigt.





Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0