Jag dör utan dig, att du inte förstår det

Det här går ut till en person. Någon som verkligen får mig att le, den personen som stöttat mig sedan i somras när vi lärde känna varandra påriktigt. Du betyder så otroligt mycket för mig, om du bara visste hur glad du får mig att bli, du är faktiskt någon jag ser upp till. Helt seriöst, när det var som svårast för mig, ingenting gick som jag ville, så fanns du där. Du sa till mig att det ordnar sig, du är stark och du får aldrig ge upp.. Jag vet att det varit extremt mycket knas mellan oss, vi bråkar alldeles för mycket och det är verkligen inte bra för våran vänskap. Jag vill aldrig förlora dig, för du är så betydelsefull i mitt liv. Det gör så ont, när det blir fel, även om du inte ser så faller jag inombords trots att jag vet hur jag beter mig. Att jag kan vara en riktig fitta, så står du ändå kvar vid min sida. Det bevisar vilken otroligt bra vän du är, hur fin och underbar du är på alla sätt. Jag är rädd för att göra fel, så rädd att du ska glömma mig, eller att någon annan tar min plats, jag skulle inte klara av det. Jag vill inte bli lämnad av någon och speciellt inte utav dig, för jag ser dig som min bästavän. Allt det du sagt till mig, trots allt så tar jag faktiskt åt mig av det, och det är inte många som lyckas med det. Jag vill fan tro på ett föralltid den här gången, för jag klarar inte av ett liv utan dig nu, du får mig att börja hoppas igen. Dessutom så kan du inte flytta, du kan inte lämna mig och även om det inte är långt så byter du fortf skola isåfall. Det är inte helt säkert än ioförsig men ändå. Att jag inte kommer få mötas av ett leende varje morgon, att du inte kommer finnas där på samma sätt, trots att vi kommer att hålla kontakten, ellerhur?.. Ingen kan ta din plats i mitt hjärta, och tro mig när jag säger det, för de är sanna ord. Jag lämnar dig ALDRIG och det är något jag svär på, för den lyckan som jag faktiskt känner med dig.. Den är så enormt stor, och med dig är jag trygg. Det bästa är att jag vet vem jag kan vända mig till, även om du har det skit jobbigt så finns du fortfarande där för mig. Jag gör detsamma, och jag hoppas att du förstått det. Jag ger upp rätt lätt, och jag vet att det gör att mycket blir som det blir, de flesta gångerna så är det mitt fel att vi bråkar. Så ska det inte vara, och jag ska försöka ändra på mig, för att bygga upp allt som jag gjort. Jag älskar dig så sjukt otroligt mycket, du är en av anledningarna att jag stannar kvar i livet, att jag aldrig kommer att ge upp. Du är bland det finaste som finns, inte ett steg utan dig. Du vet vem du är ! 


Lyssna på låten .. Precis allt stämmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0