Jag ska tro på mig själv, jag ska nå mina mål

Känner mig super vilsen, tankarna snurrar i mitt huvud och ena timmen kan jag vara super glad, och andra skitsur & ledsen. Snacka om humörsvängningar ..

Träffade iallafall julia och ronya ute, blev inget bromma så vi gick till MUK och träffade på alla där ist, bland annat fred, niklas, felix, jonathan, m flera. Hände inte så mycket, personalen där hade avslutning eftersom att det är jullov och det är ju inte öppet förrän nästa år, känns sjukt att säga så men iallfall.

Jag är super trött och ska minsann sova ut ordentligt imorgon, det behövs efter att ha sovit dåligt i över 2 månader. Jag drömmer konstiga saker, och sover fortfarande jätte oroligt. Kan väl vara efter allt knas som har hänt, och jag hoppas verkligen att det går över snart. Men det gör väl de med tiden och det är inget jag kan stressa med. Men livet har sina jobbiga stunder, men man bara måste fortsätta att leva ändå..

Orkar inte skriva mer idag. Vi hörs imorgon när jag förhoppningsvis är piggare. Godnatt & sov gott


Skitskum bild, jag står som ett cp ;o
Sommaren 09, känns som evigheter sedan.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0