Fett tråkigt..

Visste du att..

att jag vill ha - långt & tjockt hår
att jag pratar - ganska mycket
att jag inte gillar - småkryp
att jag avskyr när folk snackar - skit & om saker de inte vet något om
att kärlek är - bra ibland..
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - älska musik
att jag är hemligt förälskad i - ouff.. ngn kanske
att sist jag grät var - 2 veckor sen
att min mobiltelefon är - awesome
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag klockan och om jag fått sms
att innan jag går och lägger mig - sitter jag oftast vid datorn
att idag har jag - varit hemma
att jag just nu tänker på - en person
att i kväll ska jag - packa
att i morgon kommer jag - åka till gotland
att jag hoppas - att jag blir fett rik, haha


Har du

Någon som förstår dig? Ohja vännerna för det mesta
Någon som du saknar? Ja det har jag..
Någon som du hatar? Haha skoja inte
Vem kramade dig senast? Dante
Vem pussade dig senast? William
Vem ringde dig senast? -
Vem ringde du senast? Anna
Vem var hemma hos dig senast? Melinda
Vem var du hemma hos senast? Ronya
Har du några kärleksproblem? Nej inte just nu iaf
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja


Jag:

Är singel? Just nu ja
Svär ofta? Haha alltid
Sjunger i duschen? Nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? HAHA aldrig
Skrattar åt dina egna skämt? Nej
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis?


Har du:

Piercingar? Nej men vill ha
Syskon? Nej
Jobb? Nej
För många vänner? Nä, lagom
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Haha typ
Somnat i skolan? Ja
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? Typ
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Nej
Somnat gråtande? Ohja..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej faktiskt inte
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja
Ätit musslor? Ja
Varit på en festival? Nej men konserter
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? HAHAH ja
Färgat ditt hår svart? Nej men mörkbrunt


Vad:

Längtar du till mest just nu? Att han ska komma hem..
Ska du göra i helgen? No idea
Har du för kläder på dig? Shorts, linne
Gjorde du igår? Bada/sola, flög hem
Ska du göra i sommar? Eh.. de är sommar?
Åt du senast? Cheesburgare
Har du för mobil? En sony ericsson
Vad köpte du senast? Kläder
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrikit, ringt 112


Vem/vilka:
Slog du senast? Dante, haha
Fick du sms från senast? Maja
Pratade du senast med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Mina vänner
Var du med senast av det motsatta könet? Dante
Kan du lita på mest? Maja & freddy
Vet mest om dig? Maja och freddy tror ja
Sov du tillsammans med senast? Ronya


Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? HAHA nej
Biter du på naglarna? Ibland
Är du EMO? Nej men jag va för 3 år sen.. haha!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja lätt
Har du sjungit inför publik? Yes det har jag
Följer du mode? Gör jag väl
Är du hungrig? Nej
Är du blyg? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0