I hate everything about you

Besökarna sjunker and it sucks! Folk borde läsa min ''jätte'' intressanta blogg.. Haha!

Blev lite ändrade planer inatt, och jag var tvungen att åka hem till maja för att mina föräldrar va lite jobbiga. Så vi åkte från robin vid 2 och vi kunde lika gärna sovit där.. Men hos robin såg iallafall på film och lite sådär, pratade och så. Sjukt mysigt, och dessutom fick jag & jennie vänta på alla i medis! Vi trodde att vi var sena och sen visade det sig att alla var det. Robin var så lat och satt hemma och spelade COD (?) så vi fick åka hem till honom. Nu är jag extremt trött eftersom att jag sovit lite mer än fyra timmar inatt. Dessutom var det kul tills det hände lite saker och jag blev jävligt förbannad! Men whatever, människor är allt bra störda ibland asså.

Imorgon är jag LEDIG och kan sova ut, vilket jag verkligen behöver.


Filmen vi såg, den va skitbra så jag tycker absolut man ska se den om man inte gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0