Svar på frågstund..

Postat av Anonym:
Tycker du att du är söt?
Svar:
Alltså det pendlar upp och ner. Vissa dagar tycker jag att jag ser jätte bra ut, andra dagar inte. Så är alla ungdomar, ibland ja och ibland nej. Men man får ju vara nöjd med det lilla man har.

Postat av Anonym:
Hur skulle du beskriva dig själv?
Svar:
Hm.. jadu, jag är en rätt snäll person, social och framåt. Jag tycker det är sjukt kul att lära känna nya personer. Jag kan ha ett jobbigt humör, men annars så är jag glad av mig.

Postat av: din mamma (moget, jag vet)
varför knulla du inte med henric ?
Svar:
Haha, rätt skrattretande fråga. Varför ställa en sådan fråga? Stå för vem du är, och det var länge sedan och du har inte något med det att göra.

Postat av: Sebz
Finns Gud?
Finns Allah?
Svär du vid Koranen ibland?
Finns det något mer o säga?
Skulle du banga ;) ?
Tar frågorna någonsin slut?
Är jag soetnoesig? =D

Svar:
1. Haha jadu, kansk han gör.
2. Nej det gör han inte (?)
3. Nej det gör jag inte
4. -
5. Haha vad är det för fråga?!
6. Klart du är, världens sötaste!

Postat av: Nathalie
HAhah, vilka frågor över!
Här kmr lite mer mogna frågor då ;)
1. Vem är din största förebild?
2. Du MÅSTE välja ETT allternativ.
Aldrig mer få tillgång till internet
eller så blir du skit ful?
3. När grät du senast?
4. Bästa filmen du sätt är?
5. Hur ser din sommar ut?
6. Är du lycklig just nu?
7. Vad åt du senast?
8. Din favoritfärg?
9. Hur mycket går du på utseendet?
10. Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?

Svar:
1. Min största förebild.. Sjukt svår fråga. Kan inte riktigt svara på den.
2. Aldrig mer få tillgång till internet. För ingen vill ju vara ful, haha.
3. Förra tisdagen.
4. Green Street Hooligans
5. Hm.. Jadu, jag har inte planerat så jätte mycket. Jag och mina föräldrar ska antagligen åka utomlands. Sedan ska jag kanske åka med en kompis till Gotland. I början av sommaren ska jag mest vara hemma och umgås med alla mina vänner och ja, bara ha det galet kul!
6. Ja det är jag faktiskt, lite stressad men annars mår jag toppen.
7. Godis, haha.
8. Svart, vitt, grått, blått tror jag.
9. Rätt mycket, jag är ganska ytlig när det gäller människor. Men det är självklart att personlighet är sjukt viktigt också. Men jag tror nog att det blir 50 - 50.
10. Ett bra jobb, en pojkvän jag är lycklig med. Ohja, att livet är toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0